Матеріали секції


  1.Арпентьева М.Р., Калужский государственный университет (г. Калуга). Социально-психологическое консультирование как межличностное взаимодействие.
2.Афанасьєва Т.О., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Ігрова технологія як засіб професійного розвитку педагогів.
3.Бєлікова Ю.А., Донецький індустріально-педагогічний технікум (Україна, м. Вінниця). Цілісність педагогічного забезпечення професійного саморозвитку майбутнього майстра виробничого навчання як філософська та психолого-педагогічна проблема.
4.Біюн О.В., Андрієнко А.В., Інформаційно-аналітичний методичний центр ДОНМС ЗМР, Запорізький навчально-виховний комплекс №77 (Україна, м. Запоріжжя). Професійні особливості менеджменту психологічної служби міста Запоріжжя.
5.Бутенко І.Г., Миколаївська загальноосвітня школа (Україна, Запорізька область). Проектна діяльність як технологія розвитку та самореалізації особистості.
6.Бычков А.В., Российская таможенная академия (г. Москва). Конфликтная компетентность руководителя как основной метод разрешения конфликтов в процессе государственной службы в таможенных подразделениях.
7.Волков В.Н., Санкт-Петербургская академия постдипломного педагогического образования (г. Санкт-Петербург). К вопросу о формировании модели управления школой в изменяющихся внешних условиях.
8.Глінська Т.В., Науково-методичний  центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, Запорізька область). Вивчення  мотивації вибору професії з метою підготовки до свідомого професійного самовизначення.
9.Гома В.В., Карло-Марксівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька область). Управління процесом професійного розвитку вчителів.
10.Гура Т.Є., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Інтегративно-миследіяльнісний підхід до розуміння сутності професійного мислення педагога.
11.Донченко І.А., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні основи професійної діяльності керівника.
12.Дробышев А.Г., Общественное объединение «Школа отцов» (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Психосоматические проявления у школьников в условиях стресса.
13.Застело А.О., Запорізький національний технічний університет (Україна, м. Запоріжжя). Проблема дистанційної взаємодії в освітньому процесі.
14.Іщук О.В., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Психологічні проблеми феномену організаційної культури освітніх закладів.
15.Кемська Т.О., Бердянський економіко-гуманітарний коледж (Україна, Запорізька область). Формування мотивації до навчання учнів ПТНЗ.
16.Кравченко В.В., Андріївська спеціалізована різнопрофільна школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька область.) Управлінське супроводження  щодо системи роботи із здібними та талановитими дітьми.
17.Макаренко Д.С. Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Використання метафоричних асоціативних карт в діяльності практичного психолога при роботі з травмою.
18.Мустафина А.С., Батырбаева Н.К., Филиал АО «Национальный центр повышения квалификации «Өрлеу» Институт повышения квалификации педагогических работников по Северо-Казахстанской области (Республика Казахстан, г. Петропавловск). Повышение рефлексивности педагогов в условиях повышения квалификации.
19.Обухова Н.О., Драєвська С.А., Запорізька спеціальна загальноосвітня  школа-інтернат «Джерело» (Україна, м. Запоріжжя). Робота психологічної служби з вимушеними переселенцями в умовах інтернатного закладу.
20.Обухова Н.О., Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат «Джерело» (Україна, м. Запоріжжя). Соціальний супровід та адаптація сімей з особливими потребами тадітей-інвалідів вимушених переселенців в нових умовах.
21.Павленко Т.М., Науково-методичний  центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, Запорізька область). Психолого-методичне забезпечення організації роботи з проблемними дітьми у навчальному закладі.
22.Панкратова О.Л., Класичний приватний університет (Україна, м. Запоріжжя). Використання методів тілесно-орієнтованої терапії як засіб розвитку саморегуляції особистості у кризових умовах.
23.Парапанова Л.В., Інзівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька область). Формування сприятливих умов мікроклімату загальноосвітнього навчального закладу.
24.Сироватко О.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Психологічна допомога дітям та підліткам  в умовах травматичної кризи.
25.Титаренко О.І., Мелітопольський міжшкільний навчально-виробничий комбінат (Україна, Запорізька область). Кризова інтервентнадопомога в освіті.
26.Тушина О.Є., Новобогданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів (Україна, Запорізька область). Проблеми первинної психопрофілактики ПТСР та формування стресостійкості у дітей та підлітків.
27.Чемодурова Ю.М., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м. Запоріжжя). Психологічний супровід професійного розвитку практичних психологів у системі післядипломної освіти.
28.Шевченко Н.Ф., Запорізький національний університет (Україна, м. Запоріжжя). Професійна свідомість вчителя: психологічний та педагогічний аспекти.

Немає коментарів:

Дописати коментар